Još toga otkrivam ovih dana

Nagrada

15 August 2010

Ovo je za mene bilo izuzetno prijatno iznenađenje, stiglo u trenutku kada mi je blogovanje bilo na odmoru. Hvala Ana-Marija za nagradu, hvala za to što se ovaj blog našao u  tako kreativnom društvu.

Razmišljala sam dugo kojih deset blogova ja da navedem i otkrila sam par stvari. Prvo, da je ne poznajem "kreativnu" blogosferu skoro uopšte. Neke kreativne i veoma, veoma talentovane ljude otkrila sam tek prateći dobitnike nagrada. Drugo, mnogi su već dobili ove nagrade, sasvim zasluženo. Ne bih onda da se ponavljam, a već sam pomislila na neke osobe čiji su blogovi izuzetno dobri i uvek vredni svačije pažnje, npr.Škrabalica i Lenka.


Ja ću izdavjiti tri -za sreću, koja nevideh da su nagrađivana, a zaslužuju jer su u nečemu ista: osobe koje ih pišu još uvek su (velika) deca koja se sjajno igraju:

Ana & Mame ne rade na repeat
Daša & Bubamara šarena
Дени & крокотак

3 comments:

gospodja Tralalalinski said...

Jupiiiiii! Hvala, draga Ninocka!

huana said...

Isto razmišljamo,Ninočka!Ana je već nagrađena u jednom ranijem postu,al nema veze,zaslužila je i od tebe!

Ninočka said...

Hihihi videh i da je Daša već dobila istu. :)

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.