Još toga otkrivam ovih dana

Leptirić

04 December 2011

LEPTIR I DETE (LEPTIRIĆU, ŠARENIĆU)
Jova Jovanović Zmaj

Leptiriću, šareniću, 
hodi k meni amo!
Evo imam lepu ružu, 
omiriši samo.

Ja bih došo, al’ se bojim 
kakve igle klete,
stisnućeš me, probošćeš me, 
p' onda zbogom svete!

Neću lepko, neću lepko, 
života mi moga
samo hoću da izbrojim 
kol'ko imaš noga.

E, pa to ti mogu kazat 
i izdalje malko:
leptir ima šest nožica, 
a sad zbogom, ranko!



Lutkicu smo upakovali u papir sa leptirićima, dodali veseli oblak i jedan sunčan dan. Rođendansku čestitku napravili smo u obliku leptira koji je na slici sklopio krila. Rogiće smo mu napravili od žice (pipe cleaner) i to je pomoglo da se pridruži drugarima. 
Niki je sve crtao sam, a zatim ponosam na svoje delo otišao u provod. Baš kako i treba da bude!

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.