Još toga otkrivam ovih dana

Doručak na slici

21 March 2009

Na prvi pogled, ideja slikanja doručka bila mi je krajnje blesava, mogla bih čak da nađem i grublji izraz, ali onda sam uhvatila sebe kako gledam sve te slike i dalje.
Polako sam počela da uživam u onome što vidim. Tako je i ideja postajala sve zanimljivija, a ja sve radoznalija. Ovde nije reč o nekim nikad viđenim jelima ili sastojcima, sve izgleda tako obično ali tako simpatično.
Uz to, onako usput, javila mi se ideja da jedno jutro zabeležim kamerom naš zajednički doručak. Istina, vikendi su jedni dani kada je to moguće. Zato i jesu veoma vredni pamćenja.

simply breakfast

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.