Još toga otkrivam ovih dana

Uvili smo knjigu

03 April 2011

Mada je najlakše bilo knjigu samo staviti u ukrasnu kesu, to mi je na kraju izgledalo 
hladno, po malo tužno, a i sam poklon (u suštini predivan) je delovao nekako jadno.
Zato sam odlučila da ga veselo i uvijemo.

Potrebno: 
jednobojni papir za uvijanje poklona (ja baš volim natron pak papir),
kartoni u boji za čestitku, 
malo vinice ili kanapa za ukrašavanje čestitke,
sjajne trake za obavijanje poklona,
bušači i samolepljivi kolaž papir,
balon i lizalica.
Ideju za izradu čestitke našla sam ovde.
Na gornjoj slici je ideja kako da napravite šablon: pošto je kapa u obliku jednakokrakog tougla najlakši način je da uz pomoć šestara i lenjira napravite takav trougao željene veličine.
Zatim karton za čestitku savijete i jedan krak (jedna od dve jednake stranice) trougla- šablona prislonite uz prevoj i isecite presavijeni karton duž šablona.
Ukras na vrhu čestitke tj. trougla simbolizuje pom pom, napravite ga od krugova koje možete gužvati, seckati na krajevima, stavljati nekoliko veličina itd.
 
Lizalicu ubacite u balon, isti naduvajte i zakačite za dobro zateknute trake koje ste obmotali oko papira.
Srećan rođendan i lep provod želim.

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.