Još toga otkrivam ovih dana

Ma ne bih ja, al'

30 April 2009

...je bilo jače od mene.
Sinoć sam bila "kod" Tatjane (Moošema: *Ovaj tekst nije prikladan za mlađe od 16 godina):
"...psovkama smo dali toliki prostor da potpomognemo lenjost uma. ako psujemo dovoljno često i dovoljno mnogo, ne moramo uopšte više da se naprežemo da formulišemo svoju misao."
Zgrožena sam, seriju nisam baš pratila, sitna deca a razvučeni termini, al nisam imala pojma o svemu ovome. Apropo komentara, znam mnoge koji je jesu pratili i kad god bi se povela priča o Rodama, naslušala sam se svega al niko mi nije ukazao na "sočne poštapalice". Eto, to je pravi primer da se ilustuje moć navike.
To, i onaj deo iz filma "Mi nismo anđeli", zet (Miki Manojlović):
"Navikli da ih bijem ovim,pa to ti je. Sad ću da dođem."
"Šta ti je genetika, i unuci navikli da ih bijem ovim, drugo ih ne boli."
Čudo je taj naš crni humor, nasmeje al ja se sve češće usput i naježim, onako bez razloga.

I onda dođe danas,
i krenem da tražim šta bih mogla da pravim sa klincima,
i ovde pa tamo po netu naidjem na Santa Commode Set (17$, 20$);
i šta pomisli prosta srpska duša (ona što ne čuje psovke i psuje kad se iznervira) ?!?:

Nije mi doneo ništa za Novu godinu ser.. mu se u us.. (pa nisam ja to smislila, to je neko napravio).

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.