Još toga otkrivam ovih dana

Pripreme za more

03 August 2009

Ove godine, valjda zbog mog verovanja da vremena da se spremimo za more imamo na pretek, pripreme su počele veoma studiozno. Na široko i na veliko, a na kraju će ipak biti frke :)
I za samo putovanje se spremam jednako detaljno.
Za početak sam spremila bojanke u vidu listova, na netu poznato kao coloring pages. Imajući u vidu da je Beti devojčica u godinama kada su princeze najaktuelnije, Disney, Winx, sirene, Barbie, Poney, Bambi... Niki obožava Nodija, autiće, Nindža kornjače... i još sve što voli seka; imala sam pune ruke posla. Štampač i ja.
A deca okolo: "Daj mi, jojjjjjjjj to hoću. Sad, sad"
Svejedno, nakupilo se toga dosta.
Prvo sam lutala po netu, gledala nešto ovde, nešto onde. Pa mi se po negde ne svidi, pa sledeće. A onda sam otkrila Coloring boook (http://www.coloring-book.info/coloring/). Sjajno mesto gde ima svega što poželite, i slike su sjajne, čak ima (npr. My little pony) slika koje će biti svetlije il tamnije, tj. sa više ili manje tonera.Doduše nema Pokojo, ali zato ima Sara Kej i nećete verovati porodice Barba, već se i ne sećam naziva ali volela sam da ih gledam. Kad pomislim šta smo gledali mi, a šta se deci danas servira, mi smo neke crtaće stavili na crnu listu, gledanja i bojenja.Ali Barba, da ne poveruješ... Dođe mi da bojim sa decom :P

1 comments:

Pierre said...

Hi,
and that is what I call a great blog!
I found your it by accident but I will definitely visit it more regular:)
My child love to color so I am happy to find new free websites.
Have a look on those too:
Coloring pages

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.