Još toga otkrivam ovih dana

Rekli su

06 September 2009

Niki
Tata je u kolima sam sa decom.
Niki stoji, pozadi, pridržavajući se za prednja sedišta.
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Ti već stojiš!"
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Ti već stojiš!"
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Ti već stojiš!"
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Ti već stojiš!"
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Ti već stojiš!"
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Ti već stojiš!"
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Ti već stojiš!"
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Ti već stojiš!"
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Ti već stojiš!"
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Ti već stojiš!"
Niki: "Tata mogu li da stojim?"
Tata: "Možeš."
Niki: "Ali ja već stojim! hahahaha"


E Tata Tata...


Beti
Popodnevno spavanje joj ne uspeva, uspud izaziva haos - budi Nikija i tako pravi opštu frku. Baka bi da pomogne, ulazi u sobu i pita:
"Sunce, zašto ne spavaš?"
Beti:
"Ma Baba spavala bih ja, al me nešto mozak ne sluša"

Šta da se radi?!! Kad počne da je sluša - zaspaće.

3 comments:

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

hi hi hi :) što je ovo slatko :)

Anonymous said...

Svaka cast! Interesantno, pozitivno, lepo, saljivo....

Ninočka said...

Hvala puno! :)

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.