Još toga otkrivam ovih dana

Igračke

27 September 2009

Ovih dana sam opasno zaražena sindromom šivaća mašina. Kupuje mi se prenosiva, rekla bih "mala" jer kod mojih roditelja imam onu sa sandukom, staru gotovo kao ja (dobila sam je za prvi rođendan). A dok ona stigne do Beograda, pa na ovaj moj peti sprat bez lifta, ima da prođe još mnogo vremena. Previše rekla bih, dok mi crv želje da pustim bod tu i tamo ne da mira. :)
Ne mogu se doduše pohvaliti ni nekim naročitim znanjem kad je šivenje u pitanju, ali za dečije kostime (novogodišnji maskembal) i ovo što umem bilo bi dovoljno.
I tako dok vagam, sabiram i oduzimam za i protiv bilo koje odluke, nabasam na ovu neverovatno dobru ideju: The Toy Society.
The Toy Society spreads the love throughout the streets of the world. Nothing to it really just a bunch of handmade toys looking for a nice home.

What started as a small street art project in Australia is slowly spreading around the world.

Should you come across a member of The Toy Society on your travels collect them up and take them home with you! But don't forget to let us know about it here.
Dakle ideja je da se napravi lutkica, upakuje u kesu i ostavi ne nekom prometnom mestu, gde će je neko naći i uzeti. Uz lutkicu treba ostaviti neku poruku, kako bi srećni pronalazač znao da ne krade... i tako lutkica dobija nov dom.
Do sad je podeljeno, nadam se uspešno njih 705!

Kakva sjajna ideja, možda se i uključimo, jednog dana :)
Evo jednog pozitivnog "ludila" koje jedva čeka da oživi kod nas.

A kad smo kod tih masovnih "ludila", dobre energije koja se širi, da li ste čuli za projekat
The 1000 journals (ili ovde),
1001 journals?
Ako krećete na putovanje, obratite pažnju! Možda na nekom mestu bar jedna od ovih sveščica čeka na vas da ostavite svoj trag i svoju priču, da se pokaže umetnik u vama, da izrazite svoju radost ili tugu na nekoj od stranica. A onda da svesku predate prijatelju ili je ostavite negde, sledećem srećniku. Uostalom pročitajte i kako je došlo do realizacije projekta, odakle ideja koja je pokrenuta još davne 2000. godine.

Dakle, ako ste zainteresovani, krpice u ruke i na oživljavanje ideja. Ako nađem lutkicu negde, javi ću vam, a ako mi napravimo neku, objavićemo na vreme gde čeka na svoje parčence ljubavi.




1 comments:

gospodja Tralalalinski said...

o, da, i ja sam nedavno slucajno nabasala na ovaj sajt, ali posto ne umem da sijem, za sada smisljam drugi nacin da napravim neku igracku.
hajde da vidimo sta si ti smislila. Mi uskoro dolazimo u Bg, pa, ko zna, mozda nabasamo na tvoju igracku ;)

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.