Još toga otkrivam ovih dana

Kakva sedmica

16 October 2009

Svašta nam se dešavalo protekle sedmice: nije nam radio internet neko vreme, pa smo imali kišne dane, pa sad hladne dane (jeste da je oktobar, ali ja do novembra ne očekujem medvede ni na pragu pećine). Igrali smo se sa lišćem i vunicom, plastelin nam se osušio, bili smo nekad više nekad manje uspešni. Ja ovih dana slušam Buena Vista, internet i dalje malo radi malo ne, sunce se izborilo za svoj komad neba i sad sija punim sjajem. Uopšte mi ne smeta što je zubato.

Ono što sam htela da vam pokažem je ideja koju sam još pre leta videla ovde.
A onda sam je malo modifikovala, jer mi vikende lakše isplaniramo nego ostale, manje-više svakodnevne obaveze. Ja sam napravila spisak nekih stvari koje treba da obavim pre ili kasnije i stavila u staru teglu.

Još da dodam nalepnicu, neku otkačenu i eto meni pomagača. Kad ne znam gde ću pre, izvučem srećnog dobitnika i bacim se na raspremanje ili odrađivanje nekog posla koji već dugo čeka na svoj red (treba da ukoričim neke dečije knjige).
Doduče, i varanje je dozvoljeno: ako izvučete nešto što vam se BAŠ ne radi, vratite papirić pa dajte sreći drugu šansu. Mada ja ovako sujeverna uvek mislim da je baš ono što izvučete prava stvar.

Tako može da se organizuje i po neko igranje sa decom, slučajnim izborom danas pravimo...

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.