Još toga otkrivam ovih dana

Ukoriči pre upotrebe

09 December 2009

Ovo nisu knjige koje su se oštetile jer su deca bila bahata i spustila ih bilo gde, slučajno gazila ili su se oštetilo od korišćenja. Ovo su knjige štampane 1965. godine, prošle su kroz ruke mog brata, pa moje pa su sve do sad stajale na polici. I onda su se raspale, bukvalno rasturile, a korice su se iskrzale. Ovde imate uputstvo koje je meni pomoglo da ih spojim lepkom za drvo. Od mnogih koje sam videla ovo upustvo je najjednostavnije, a razultati su odlični. Samo premazujte što više puta. Uostalom ako vam zatreba, videćete i sami.
A ja sam baš oduševljena što je pored ovolike navale knjiga u današnje vreme i jedna stara našla svoje mesto na dečijoj polici.


Palo mi je na pamet da bi smo tako mogli da napravimo poklone za novu godinu nekim prijateljima, ali videćemo... Dok nam prođu druge proslave: slava, rođendani, nakrcalo se toga u decembru. :)

1 comments:

Anonymous said...

Добар старт

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.