Još toga otkrivam ovih dana

Roboti u akciji

27 October 2010

U prvi mah sam mislila da je bezveze da o ovome pišem, a onda sam shvatila da veliki broj ljudi ni ne zna za likovni konkurs koji je raspisan u okviru festivala nauke 2010.
Ja sam za njega saznala još početkom oktobra jer se pojavio na blogu jedne škole, ali informaciju koja bi to i potvrdila nigde na netu nisam mogla da pronađem do skoro. Sada su je svi objavili, pa evo i ja :).

Tema je "Kako zamišljam robota – moj robot nije samo igračka, moj robot zna nešto i da radi". Pružite deci sav slikarski pribor koji imate i ne zaboravite da je rok za slanje radova 15. novembar.

Niki je, kada smo pričali o temi konkursa (taj robot treba nešto i da radi), uzviknuo veselo kao da otkriva novo svetsko čudo: "Znam, moj robot će da služi da rasturi sobu!" Ala ću ja jednom takvom da se obradujem, ima odmah psa da nabavim pa da u kompletu rade.

  Slika je preuzeta odavde. 1. nagrada Jelena Todorović, uzrast 3-6 godina.

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.