Još toga otkrivam ovih dana

Juhuuu

02 November 2010

Danas smo prvi put videli (i kupili naravno) nove juhu čokoladice, rađene u stilu životinjskog carstva: Juhu DRUŽINA! Odrasla sam "ubijajući se" od Krašovih čokolada, još uvek imam albume u kojima sličice nisu bile samolepljive, već sam  morala da ih lepim, najčešće karbofiksom, onim u čaši sa četkicom. Hihihi kako je to davno bilo. Kada sam bila Nikijevih godina mislila sam da je reč "karbofiks" zamena za "lepak". Oho je došao u moj život tek kasnije, kao otkrovenje stiglo sa godinama.
Skupljamo i sad Životinjsko carstvo, do skoro i sličice za album sa bojankama.
Ali kada sam videla ovu domaću verziju, stvarno sam se oduševila. Bambijeve crne čokolade obožavam, tako da ni u kvalitet ovih ne sumnjam.
Sutra se bacam u potragu za albumom, mada vidim da ljudi već nude duplikate!
Evo nas i u Juhuuu carstvu.

2 comments:

Škrabalica said...

mene baš nešto razočaraše, što uzeše i oni životinje, mogli su slova npr, to bi bilo zanimljivije :)
no, videh slike sada na Krstarici, lepo što je na ćirilici :)

Ninočka said...

Mislim da im je sa životinjama isplativije (a sigurnije da igraju na provereno), obuhvata širi opseg godina. Meni bi se svidelo nešto vezano za svemir, ali ne znači da neće biti. Ako pročitaju naše komentare na primer :).

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.