Još toga otkrivam ovih dana

Koh od griza

14 February 2011



Potreban materijal:
  • 7 jaja
  • 7 kašika šećera
  • 7 kašika griza za bebe,
  • ulje, malo da bi se podmazala djuvečara
Uputstvao za pripremu:
  • Mikserom umutiti šne od belanaca,
  • dodati šećer i mutiti da se ne čuje krckanjekristala šećera,
  • dodati žumance i umutiti da se sve izjednači.
  • Varjačom polako mešati masu dok se polako dodaje, jedna po jedna, kašika griza. 

Sipati masu u đuvečaru podmazanu sa malo ulja, i staviti u zagrejanu rernu, pojačati vatru na 220º C i peći dok ne porumeni. Za to vreme skuvati 2l mleka sa 3 kašike šećera. Kada se mleko skine sa ringle dodati 2 vanilin šećera.
Koh izvađen iz rerne iseći na kocke, preliti ga mlekom (još dok je topao) i ostaviti da upije mleko i da se ohladi.

Prijatno!

2 comments:

gospodja Tralalalinski said...

Njam, toliko sam ga volela kao mala, da nikad nisam mogla da docekam da se ohladi, nego sam ga jela vruceg i to kasikom direktno iz tepsije!

Ninočka said...

Hihihi, imam jednu takvu ovde. A ja sam ga jela u ogromnim količinama kad sam rodila decu, kazale "babe" da je dobar za dojenje. Al' su me prešle! :)

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.