Još toga otkrivam ovih dana

Salata

11 February 2011

Kada sam poslednji put pravila kamašne za Zvončicu htela sam da donji deo bude valovit, ali nisam imala pojma kako to da uradim. Jeste sve to stvar iskustva i škole, ali ja nemam ni jedno od toga. Zato sam tek kasnije nabasala na odlična uputstva. Izdvajam tri koja su vam dovoljna da shvatite celu stvar, u slučaju da se neko nađe u istoj situaciji.

oliver + s  je blog na kome ćete naći link za još jedno uputstvo, ali ja sam se bolje snašla ovde, možda zbog slika. Predlog je zanimljiv, prvo odradite cik cak bod, a onda isečete višak tkanine.

Until Wednesday Calls je blog na kome imate video snimak. Jasno je objašnjeno kako treba da razvlačite materijal, na koji način da to uradite najbolje. Tu je super ideja kako da napravite novu majicu za dete od starog preraslog bodija.

Lemon Squeezy Home je blog gde će vam pokazati kako da namestite mašinu, slika je preuzeta odatle. A ima i suuuper predlog kako da "sredite" rukave na običnoj dukseruci za devojčice.







U suštini ovo je jednostavno uraditi, ali ako nemate predstavu kako, šta i zašto, reč "lako" može samo da vas još više ometa u pokušaju da nešto napravite.

Ukratko: podestite mašinu na cik-cak bod, tako da dužina boda bude što manja (i kod mene je najkraći bod podešen na 1, kao na slici, posle toga ide bušenje rupica). To bi značilo da će biti gusto načičkan bod. Širina boda je uobičajena. I onda rastegnite tkaninu što više tako da je dooobro razvučete oko stopice dok šijete. Što više razvučete to će se tkanina više savijati kao list zelene salate. Trudite se da vam tkanina bude okrenute licam na gore, inače će se "salata" savijati ka unutra.

Od ostatka čarape napravite poligon za vežbanje "salate" ili suknju za lutku.
Ko je razumeo shvatiće. Za ostale sam dala uputstva gde da se raspitaju.

2 comments:

huana said...

Ja sam na ovaj način nabasala u praksi dok sam kao klinka drljala po maminoj mašini.Tada su i moje lutke imale ovakve suknje,a i sebi sam sredila jednu crnu majicu,porubila sam ju na salata način bijelim koncem.Zgodan način porubljivanja kad je materijal previše elastičan za klasičan bod!

Ninočka said...

I izgleda super. Kažem ja da je to stvar iskustva, a sad i interneta. :)

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.