Još toga otkrivam ovih dana

Pokloni

16 January 2010

Ako bude po onoj narodnoj "po jutru se dan poznaje", meni ova godina i neće biti Bog zna šta za blogovanje.
Škrabalice, greškom sam obrisala tvoje komentare na prethodnom postu :( i još suzice. Svakako hvala na lepim željama, bar na onom delu koji sam uspela da pročitam! Tako je to valjda kad se bloguje pre prve kafe, pih.
Evo stigla je i kafica, pa da krenem dalje.

Ipak, za poklone će biti vrhunska. Pade mi na pamet da bi onda bar mogla da bude u stilu "gde ima tu se i prosipa", a kad je beg bio stipsa? :)
Pogledajte šta je preletelo okean da bi stiglo nama, predivna knjiga sa malim papirnim lutkama i četiri pozornice za igru.

Kad otvorite knjigu zarotirate korice tako da se spoje, privežete ih trakicama i igra može da počne.

Papirne lutkica su štampane sa obe strane. Njihovo oslobadjanje je posao za Mamu, pa mora i ona malo da se igra.
Osmeh na Betinom licu govori dovoljno, reči su suvišne! I moj osmeh je bio takav, stvarno sam se oduševila.Evo nekih detalja iz knjige: tu su vrata koja vode iz jednog dela u drugi, krevetići i stepenice, pozorište sa glumcima koje možete da mrdate pomoću papirnih poluga, sa sve zavesama. I polica sa slatkišima u teglicama, i šipkica kao za vatrogasca i padina sa snegom na kojoj se deca na sankama mogu pomerati, i još silna čuda!

Ura za igru!

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.