Još toga otkrivam ovih dana

Srećan rođendan

19 April 2010

Pakovanje poklona u ukrasnu kesu jeste najjednostavniji, a dovoljno lep način da se spremite za nečiji rođendan. Ipak, više volim kad je moj poklon upakovan drugačije (ne obavezno i lepše nego što bi bila šara na kesi). Ovog puta bavila sam se čestitkom više nego mašnom na papiru. Inspiraciju sam našla na www.krokotak.com, gde ima mnogo toga zanimljivog i kreativnog; pisano je na bugarskom jeziku, ćirilicom, pa se štošta može razumeti i bez online prevodilaca.

Ovde je uputstvo kako od spajalica napraviti srce.
Za ivice su vam potrebne makaze koje seku papir "krivudavo".
Ja sam unutra dodala još jedan papirić sa porukom koji, zahvaljujući spajalicama, ostaje zakačen za čestitku.
Jednostavno i neobično. Svakako drugačije i jedinstveno. :)

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.