Još toga otkrivam ovih dana

Poseta - otvorena vrata Narodnog pozorišta

21 May 2011

Ovaj bi post trebalo da potpiše Beti, bar što se tiče fotografija. Subota, 7.maj. Deca su sa tatom posetila Narodno pozorište... i to iza kulisa (mama? na seminaru...sanjari da ide sa njima... & zato sad piše briše i uzdiše).
Ako možete, priuštite sebi i deci to zadovoljstvo da upoznate pozorište "iznutra", osetite magiju dasaka koje život znače. "Otvorena vrata" su u redovnom programu Narodnog pozorišta, a evo već danas (21. maj) imaćete šansu da uživate u obilasku koji je dodatno upotpunjen i nekim drugim aktivnostima. Više o tome ovde.
Za ostale ima i nade i termina (među njima sam i ja), jedna dobra akcija nastavlja da živi.

Vidi se da je moja mala devojčica bila očarana.

3 comments:

Leptir (Nataša) said...

Ninočka, bok! Ovdje sam ti ostavila blogersku nagradu:
http://leptir-mojpribor.blogspot.com/2011/05/nagrade-awards.html

3xmama said...

Sve pohvale za fotografa :-)

I odlicna informacija, nisam znala da i ovo imaju "na svom programu".

Definitivno nam nedostaju sajtovi koji se bave ovakvim najavama i opisima zanimljivih desavanja za decu...

Ninočka said...

Leptir, uvek nam donosiš vesti koje obraduju sve.

3xmama, drago mi je što mogu da pomognem, bar malo. Uživajte u provodu!

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.