Još toga otkrivam ovih dana

Post, za sad, bez kraja

06 May 2011



Tamo gdje je sve po mom   (Jinx)

Tko je kralj, tko pleše sam?
Sve tajne ovog karnevala znam,
Muči me samo da li tu sam gost,
Možda i moje lice krije lica još...
Al', čemu strah i čemu sram?
Ja neću više čekati ni dan,
galama zove, ali neću s njom:
idem tamo gdje je sve po mom!

Da ne poludim, da ne mislim,
da ne čujem i ne vidim,
da ne izgorim u sjaju tom,
idem tamo gdje je sve po mom

Tko je kralj, tko pleše sam?
Sve tajne ovog karnevala znam;
galama zove, ali neću s njom:
idem tamo gdje je sve po mom!

Da ne poludim...

Tamo gdje je davno stao sat
i vrijeme broji se na bezbroj načina,
tamo gdje još ima snova,
tamo gdje je parada ova
nema puno smisla vjeruj mi...
Čemu strah i čemu sram?
Ja neću više čekati ni dan,
galama zove, ali neću s njom:
idem tamo gdje je sve po mom!

Da ne poludim...


Nema tog optimizma koji me može ostaviti ovde, nije me strah da odem (u to sam pogrešno verovala)- strah me je da neću moći da odem. I šta ako ne uspem, kako da naučim da ostanem?!
Onda ću i ja da sročim neki tekst o optimizmu, ako ne u okviru pomenutog projekta, onda za mene i iz inata.
A do tad ... da ne poludim... nema puno smisla vjeruj mi...

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.