Još toga otkrivam ovih dana

Sreća & ljubav

24 May 2011


za mene je sreća
što me naprijed tjera
kuća i tišina
za me karijera
za mene je sreća
jedina i prava
kuhinja i djeca
prijemi i slava
za mene je sreća
što se dugo pamti
haljine i nakit
što će mi dijamanti
postoji li nešto
gdje se žene slože
samo ljubav može donijeti nju

ja neću slavu
niti njen varljiv sjaj
ja neću slavu,
poznam taj čudan osjećaj

za mene je sreća
slučajno poznanstvo
pisma prijatelja
za me je prostranstvo
za mene je sreća
kad se živi noću
prozori u cvijeću
ženska prava hoću
za mene je sreća
doručak u travi
hajde ne dosađuj,
molim te ne gnjavi
postoji li nešto
gdje se žene slože
samo ljubav može donijeti nju

ja hoću slavu
njen početak i kraj
ja se ne bojim
hoću njen strasni zagrljaj.

za mene je sreća
slučajno poznanstvo
pisma prijatelja
za me je prostranstvo
za mene je sreća
kad se živi noću
prozori u cvijeću
ženska prava hoću
za mene je sreća
doručak u travi
hajde ne dosađuj,
molim te ne gnjavi
postoji li nešto
gdje se žene slože
samo ljubav može donijeti nju...

Za mene je sreća...

2 comments:

Leptir (Nataša) said...

Joooj, Ninočka, sad si me podsjetila na ovu pjesmu - već ju dugo nisam čula. Jedna od meni dražih :-)

Ninočka said...

Ovako smo je možda slušale u isto vreme. :D

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.