Još toga otkrivam ovih dana

Ne samo osmeh, već smeh

25 November 2009

Evo kako je to bilo.
Završila sam svoj posao rano i uputila se na institut (tako mi piše na uputu), kliniku za maksilofacijalnu hirurgiju. Dan sunčan, prelep, da ne poveruješ da je skoro kraj novembra.
Stignem tamo oko 11h i dok sam čekala sestru na šalteru uočim (šteta što sam birajući telefon štedela na kameri) natpis, krupna slova oči da ti iskopaju: uputstvo za popunjavanje rubrike "zdravstvenoj ustanovi"na uputu. Ne znam šta biva ako nedostaje jedan deo teksta (npr. umesto institut treba da piše klinika, i još mi nedostaje stomatološkog fakulteta), nisam dotle ni stigla. Ali mi je sestra ipak na poleđini mog neupotrebljenog uputa napisala kako isti treba da se popuni. Zapravo ne šta pacijent treba da upiše, nego šta treba - da ne pogreši kolega doktor.
Smejurija.

Sad suština, kad smo već kod kolege. Pre par dana sam bila kod dermatologa, btw. za gradski zavod za kožne bolesti u Džordža Vašingtona vam ne treba uput trećeg lica. Pitala sam kome da se obratim za nešto drugo što me muči, specijalista za jednu oblast prosledio me dalje kod stručnog kolege. Popunivši uput.
Dakle, to ne može. Uput mora da mi da lekar opšte prakse (naglasila je reč odabrani), i to ispravno popunjen, i tek onda da se opet obratim njima.
Ej bre, zar u sred epidemije, u osinje gnezdo me šalju???

"Pa kako drugačije ja da obavim pregled, može li nekako da se iskoristi ovaj uput koji imam?"
"Može drugačije, platite 1150 dinara." Čini mi se da je rekla toliko, ako grešim (za 100 din. najviše) unapred se izvinjavam.

Da ne smaram dalje ni vas ni sebe, sve ovde smrdi na masovnu prostituciju.
Platio ili ne, na klinici se (prvo) na tebi uči neki stažista, a niko ti ne garantuje da je mentor tog dana u fazonu da ga proverava ili ispravlja.Ako odeš negde privatno, uštedećeš sebi i vreme i živce. Doduše to ti ne garantuje uvek uslugu proporcionalnu datom novcu.

Dok smislim kako da se iskobeljam iz ove svinjarije, jer moram da rešim svoj problem, zanimam se pozitivnim ludilom. Očaravajuće fenomenalno. Zarazno. Ja sam se iskreno smejala, od zadovoljstva, serotoninom protiv zaraze.



High Five Escalator
na improv everywhere

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.