Još toga otkrivam ovih dana

Nervoza

27 November 2009

Navukla sam se na čokoladu. U početku malo, pa sve više, i sve gore. Nervozna sam kad je nema, pa je kupujem kad god odem u prodavnicu. Čak kupim i lager, za svaki slučaj.Al tu počinje vrzino kolo, unervozim se kad je nema pa je jedem i kupujem, pa se onda unervozim što se gojim, pa je jedem da bi me prošla nervoza. Pa se opet unervozim sto se gojim. I tako u krug.
Nije mi što se gojim nego što su mi sve pantalone taman, baš po meri i ni gram ne sme da se doda, ni milimetar ne smem da mrdnem u širinu.

Ali kad je vidim tamo u prodavnici, crna, gorka, pa sa malinom, ili uz neki voćni kolač, pa uz kaficu... već mi se jede još. Do sad sam sve rezerve istrošila.

Bacam se na anti čokolada dijetu.
Sem za one male.
Ne treba sebe ubijati, nikada, naročito ne u pojam.

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.