Još toga otkrivam ovih dana

Vakcina ili ne, odlučite lako!

17 November 2009

Već sam se opekla u ovoj priči o svinjskom gripu, hvala Bogu samo u vezi sa strahom. Panika me obuzimala tako studiozno i progresivno, rasla pothranjivana vestima i TV programom, da se činilo da je virus za sebe. Kao da sam bila u nekom polu ludilu, sa nervozom koja se teško trpela.
Dobro, istina je da situacija nije kao u maju, mnogo je ozbiljnije i nije za izazivanje sudbine. Treba paziti, mnogo više paziti. I istina je da ljudi umiru od ovog gripa. Jeste opasan, za neke je bio koban.

Ja ne želim, a i ne treba jer ne umem (i nisam lekar) da govorim o virusu.
Isto tako ne treba (i ne želim!) nikoga da ubeđujem po pitanju vakcine.
Pa ipak, sećam se da je strah bio kao crv što kopa i ne da mira. Kao pustinjski pesak, uništava sve zdravorazumsko. I nije nam zbog nas, prvo pomislimo na svoju decu. Ne zaboravite da internet nudi gomile informacija, koje nećete čuti u vestima. Informišite se, pa tek onda vagajte: isplati li se kockati se sa vakcinom ili ne?!?
Ona treba da postane deo života, budućeg! I da... ne zbog nas, nego baš zbog naše dece!

Ali danas sam naišla na tekst koji smatram vrednim da ga linkujem, pročitajte pa nastavite da tražite na tu temu po netu. Ko zna šta sve moše da ispliva...

Nebojša: Dejvid Ajk-Najveća opasnost nije svinjski grip nego vakcina

A obavezno pogledajte i ovo:Dr Kent Holtorf-Definitivno ne bih! (isti blog).

Sinoć sam gledala emisiju "Na rubu znanosti", HRT1:
Zbivaju li se ekonomske krize slučajno ili se njima manipulira? I što novac zapravo jest, kako se stvara i tko njime upravlja. Kreditna kriza aktualizirala je ta pitanja. No postoji li tu i nešto više od onog što oči vide, neka skrivena agenda, plan zamišljen daleko od očiju javnosti? U emisiji Na rubu znanosti slavni istraživač David Icke nudi neke odgovore."

Na kraju da kažem da se i kod Dijica o H1N1 možete informisati, ali obrni-okreni svako mora sam da odluči, slagao se sa njom ili ne.

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.