Još toga otkrivam ovih dana

Gde ko živi?

20 February 2010

Stojimo u redu, N i ja.
Ljuti se kada ga zovem Niki. Ustvari namrgodi se, celo lice skupi oko onog medenog prćastog nosića i kaže negodujući:
-Ja niiisam Niki!
Zato ja od sada pišem samo jedno veliko al' važno N.
Iza nas stariji čovek, N počinje priču:
-Lete ptice, eno ih!
-To su gavrani, jel znaš ti koje su to ptice? One crne, i pametne.
-Nisu to gavranovi!
-Nego? Koje su to ptice?
Nema odgovora. Samo su se skupile obrvice, a usne zauzele nepućenu pozu. Glavica tumba neke ideje.
-To nisu gavranovi, oni ne žive ovde.
-A gde žive?
Oho, biiip, tanak led (postavili ste željeno pitanje gospodine, sad će vas odgovor razoružati). Poslala sam osmeh upozorenja.
-U knjizi.
Svi u redu smo se nasmejali, a ja sam poletela od ljubavi. Da obiđem koji krug po nebu sa pticama. Na krilima zadovoljstva i sreće.

1 comments:

Anonymous said...

Добар старт

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.