Još toga otkrivam ovih dana

Supercalifragilisticexpialidocious

29 January 2011

Juče smo gledali Petra Pana "Povratak u Nedođiju" ("Return to Neverland") i kako sam još pod uticajem priče, odlučila sam da i blogu dam mali pečat ovog divnog letećeg dečaka. Ustvari sasvim slučajno, kada su se Petar i izgubljni drčaci pozdravili kukuričući, palo mi je na pamet kako je Beti, po kineskom kalendaru, u znaku pevca. I kako je Niki dugo šetao kapu Petra Pana gde god bi smo pošli... I kako sam nekada sanjala (bukvalno, kad uveče zaspim) da letim, a odavno više to ne mogu.

Pomislila sam da su za letenje dovoljni vera, poverenje i vilinska prašina (magični prah)...
"All the world is made of faith, and trust, and pixie dust."
J.M. Barrie (Peter Pan)
... i kako to nikada ne treba da zaboravimo... I mislite o nečem lepom, predivnom.
Niki će biti moj Petar Pan, a Beti Zvončica.

Za rođendan sam pronašla sjajnu knjigu za moju devojčicu, da nikada ne prestane da sanja, "Vile- magični vodič kroz čarobno kraljevstvo".


Peter Pan Screencap

"Shall we make a new rule of life from tonight: always try to be a little kinder than is necessary?"
J.M. Barrie
A...da... zaboravila sam da vam kažem još nešto, ima još neko ko zna da leti. Neko meni draži čak i od samog dečaka koji ne želi da poraste. Jer... Superkаlifrаdžilistikekspiаlidoušes!
A knjigu ne moram da kupujem, imam moju "kupusaru" i jedva sam čekala da porastu pa da počnem da im je uveče čitam.
Superkаlifrаdžilistikekspiаlidoušes
kaži je dovoljno glasno i uvek ćeš zvučati jasno.
Superkаlifrаdžilistikekspiаlidoušes.
Superkаlifrаdžilistikekspiаlidoušes!  

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.