Još toga otkrivam ovih dana

Svađa nije dozvoljena

23 January 2011

Odem danas u supermarket, da ne bude da nisam videla sneg. Umotana u moj divni ljubičasti šal, samo mi oči vire, dam sebi oduška među rafovima- promolim čitavo lice. I tako se zadubim u začine tražeći žalfiju. Odjednom se čuje oštar glas prekora: dok čeka meso, jedna gospođa se buni što se pred njom, i drugima, dok režu meso, radnice svađaju.
Pomislim, ja bih ćutala, uzela ono što su mi odradile, i otišla što pre. Tako bi bilo sasvim sigurno! Ali svaka často ovoj gospođi, nije bre došla tu da sluša kokoške kako se prepiru. Em troši pare (možda jedva skupljene), em čeka u redu, možda je pobegla od iste stvari baš tu, u supermarket. I onda je dočekaju mesarke, da joj pokvare dan i snežnu idilu - mora da sluša kad već kupuje. E pa neće ona! I ne treba, ko su bre one da je truju mržnjom. Pobunila se i ućutkala ih, kratko i jasno. Otišla zadovoljna!
Zanimljivo, ali nisam se ni okrenula da vidim sta se dešava.
Osmehnem se i odem što pre. Da i mene ne truju oni što dalje zvocaju... žalfije i tako nema.

I još nešto, kad kuvate šerbet (zaprženo mleko ili karamelisano mleko)... a to ide otprilike ovako:
  • kašiku šećera stavite u suvu šerpu da karameliše na vatri,
  • kada bude zlatno žute boje sipate šolju hladnog mleka,
  • ili vode,
mleko ne sipate kada karamelisani šećer skinete sa vatre nego nastavljate da kuvate dok ne provri i šećer se istopi.
Hihihi (Deda Mraz kaže hohoho) baš sam vam ja neki kućni lekar. Al' htedoh da istaknem... ako na blog dođe neko neupućen, a dajući uputstva, Mama mu tu informaciju preskoči. Ustvari pretpostavi da se podrazumeva.

I još nešto, ako ne volite kajmak koji se hvata na vrelom mleku (doduše ispostili su mleko do očajanja, pa to što se uhvati više i nije lako primetiti u šolji) samo ga mešajte dok ne bude spremnio za piće. Brzo se hladi a i treba ga piti toplo.

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.