Još toga otkrivam ovih dana

Dan drugi

24 December 2010

Kad deca nisu tu možete da:
1. Odete u Skadarliju na gulaš sa kajmakom, "pekara Spasa". Ima nešto u vezi sa tim gulašom, kao i sa burekom. Ljutkast je i stvarno super, ali možda i nije najbolji u gradu (burek ni najzdraviji). Ipak, kad vam ga serviraju u lepinji sa kupastim poklopcem, prosto ne možete a da ne uživate.

2. Odete na izložbu slika Save Šumanovića u Domu vojske (traje do 29. januara).
Pravo je uživanje videti taj nesvakidašnji kolorit koji je ovaj slikar koristio. Čudesne nijanse, kao da ja svet ne gledam uz pomoć istog čula. Veliki majstor, čudesna dela.
Na izložbu povedite dečka ili muža, igre radi. Mi smo juče bili u šoku koliko se razlikuju naši doživljaji slika, kao i pogledi na druge stvari u životu. Ponekad nam to prija, ponekad ne. Bilo je svakako zanimljivo otkrivati te različitosti.
Da li vam je ova slika tužna ili ne. Vesela kao vedar i sunčan dan, ili setna jer podseća na tešku, sumornu kišu koja polako dolazi, kao senke koje najavljuju kraj lepog vremena?
Da li je ovo nešto što podseća na tamnu crnu zemlju, tešku i mučnu ili radostna slika plodne maslinaste (zar ne?) zemlje?
Najveći jaz: 
- Vidi kako je super ova slika!
- Uuu, što mi je sumorna... tužna.
- Gde tužna, baš smiruje?!! Sad možda voda i nije plava, al ipak opušta.
- Glavno pitanje: dal brod dolazi, ili odlazi?
- Odlazi naravno!
- E meni izgleda kao da dolazi. Baš je mučno gledati je dugo.
Akvarel nam se više svideo od ulja na platnu. Oko toga smo se složili.
Ovo je bio moj izbor za sliku koju bih najradije umela u svoj dom. Tatin izbor je ona sumorna slika sa početka priče. :)
Izlazim zadovoljna: "Niko niko... kao ja... I nikad i niko... kao ja!..." :D

3. Veče se završilo (na jednoj promociji) slušanjem operskih arija, uz klavirsku pratnju, u izvođenju Sanje Kerkez, primadone beogradske opere.



Savršeno za jedan dan!

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.