Još toga otkrivam ovih dana

Kako uviti poklon za dečaka

12 December 2010

Jedan divan veliki dečko slavio je juče četvrti rođendan. Trebala nam je čestitka, i  ponovo smo potražili pomoć na krokotak.com  Slatko rešenje se vodi kao "kartica za tate", ali mi nismo uljanim pastelama docrtavali pruge ili tufne već smo koristili stikere. Tako je sve dobilo dečiji izgled. Prva varijanta su bili pečati, ali smo ovako ubrzali celu stvar, a neki sledeći put probaćemo i to.
Postoji i šablon, tako da na papiru za kopiranje, u boji, možete da odštampate sliku i samo je obojite. Vi ili mališan. Međutim, meni to nije odgovaralo. Ja sam htela da čestitka bude od kartona, debelog dovoljno da ne može na njemu da se štampa.

Zato sam se snašla: prvo sam napravila košulju od kovrte, delove koji se savijaju (da bi se napravila kragna) isekla odokativno i onda sve napravila od kartona, koristeći kao šablon tu kovertu.

Za kragnu sam docrtala manji pravougaonik (širok 2-3cm), sa svake strane isekla otprilike po četvrtinu širine koverte i na polovini povukla crtu pored koje sam nacrtala dugmiće.
Leptir mašnu i džep sam nacrtala na plavom kartonu, i zalepila oho lepkom.

Ta-da, gotovo. Ostalo je još samo da se dopiše poruka, i da se dekoriše košulja, ako hoćete.

Poklon smo uvili i nalepnicom zakačili čestitku, dodali smajlije i na papir za uvijanje. Čak smo ih docrtavali na krep traku koja bolje lepi ovaj papir nego klasičan selotejp.

Baš sam zadovoljna kako je ispalo, slavljenika je više privukao poklon. :)

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.