Još toga otkrivam ovih dana

Konkurs festivala nauke 2010.

03 December 2010

Rezultati su objavljeni, i šmrc, nema nas ni u konkurenciji.

Iskreno, ovo je bilo sve od šmrcanja. Ja sam na nju ponosna što je učestvovala, i želim da se oseti dobro zato što je probala, trudila se, verovala u sebe. Dok sam je gurala da crta nije išlo, onda sam digla ruke i poslednje subote pre kraja konkursa samo se pojavila sa gotovim crtežom.
I objašnjenjem da je ovaj robot žensko. Sadi povrće, a već su porasle jagode, borovnice, limun i grožđe. I tu je još njegova, zapravo njena, kućica na brdu i ograda.

Najslađa baštovanka robot na svetu.
Ja sam jedna veoma, veoma ponosna i srećna mama!!!

 LEPOTA
Lepo sunce, lep dan.
Lepe ptice, lepi ljudi.
Svi su lepi i svi se raduju što su lepi.
I od toga postaju još lepši.
                           Duško Radović

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.