Još toga otkrivam ovih dana

Kolaž

02 June 2011

Mama pravila a pomagao Niki, dodavao loptu i parfem. Luda kombinacija.
A da, i dinosurusa, grrr...
Betine kreacije za narednu zimu.
Pogodite ko je ovog momka "sklepao", ups sklapao.
Zorica :)
Poreban materijal:
  • Novine, odakle ćete seći delove lica (usta, oči, nos i kosu; pazite, svako oko sečete posebno, pa kombinujete, Mama se uzvukla za taj deo.)
  • Reklamni katalozi: odeće, obuće, tašni i parfema, satova i nakita, ...
  • Makaze
  • Lepak
  • Podloga na koju lepite kod nas je bila običan papir
  • Bojice ili flomasteri, da zamažete ono što nemate, ili docrtate šta vam padne na pamet.

Odavno se ovaj post vuče i već sam mislila da ga ne objavim, kad ugledah krokotak nagradni konkurs.
Već mi neke nove ideje, slične ovoj, padaju na pamet. Igra na pravom mestu, a nagrada... od viška glava ne boli.
Pridružite se, i reciklirajte.

2 comments:

gospodja Tralalalinski said...

Kako su odlicne kombinacije ispale! Svaka cast mladim kolazistima. A onaj momak vam je pljunuti Tom Kruz :))

Ninočka said...

Otkriću vam tajnu, nismo našli nigde muška usta. Ja sam se onda svojski potrudila da nađem bar negde, samo jedna... I dok sam došla sa ulovom, Niki već zalepio ova. Baš Tomova... nisam ni primetila, obnevidela sam od one roze kose :)

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.