Još toga otkrivam ovih dana

Nišlije

15 June 2009

I kad smo već kod sujeverja da vam ispričam još nešto, pa vi posle recite dal' ću biti opaka Baba.
Kad sam ja bila mala govorila sam da ću prvo roditi sina, a kad stasah za tako nešto počeh da čvrsto verujem u to i da govorim kako će se zvati Dimitrije. Zvučalo mi je gordo, veliko, ponosno, snažno, uspešno, zavodljivo, domaćinski. Zvučalo mi je... dostojno mog sina!
I rodi se prvo devojčica :) Moja ljubav i sreća! Prvo mi je palo na pamet Jelisaveta. Njen Tata se namrštio i to je bio kraj tog imena, dalji izbor je prošao. Sada mi nije žao, baš i ne liči na Jelisavetu.

A onda se rodi dečak, majkina radost. Setih se... "Dimitrije"; nije Tata ni stigao da čuje predlog, umešala se moja Mama, poreklom iz Niša. Kafanu sam upoznala prvo uz njeno pevanje pa uz posete istoj. I drago mi je zbog toga, ko nju čuje kako peva, taj zavoli i pesmu i ceo svet.
Nije joj trebalo mnogo da me ubedi. Niki nije mogao postati Dimitrije ni u najcrnjim snovima, sad kad ga pogledam, ne bi mu ni priličilo :). Ime mi je i dalje predivno, al sta ću kad sam sujeverna, a i gledah tu emisiju sa Isidorom Bjelicom...

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.