Još toga otkrivam ovih dana

Njihova veličanstva

12 June 2009

Trebalo je da velike trogodišnje momke dočekamo u velikom stilu, pa samo odlučili da i doček bude kraljevski :).

Iskreno, kada sam videla šarene, sjajne konfete u obliku malih "balona", oduševila sam se. Ali nije mi se dopala ideja da ih bacamo po aerodromu zbunjenoj deci na glavu. Znala sam da su idealne da se zakače na vrh neke krune, a ovu je bilo najlakše napraviti.

Mi smo koristili: tanjire od kartona (bitajte što veće kad kupujete, moja prvonapravljena kruna završila je na medinoj glavi), stikere, flomastere, bušače, šareni papir (ili kolaž samolepljivi), šarene papiriće za poruke-naši su bili u obliku male strelice. Zatim, balončiće (lepili smo ih "oho" lepkom na vrhove trouglića), lepak u boji ili sa štrasom. Trag koji oni ostavljaju mnogo zavisi od kvaliteta lepka. Tata je morao neke da razmazuje prstima, a dobio je fantastične tragove.

Evo kako je to na kraju izgledalo kod nas:
Deci je pravljenje krune bilo super zanimljivo, mislila sam da će posle prve dve odustati, ali oni su sve četiri pravili sa istim oduševljenjem. Igru je prekinulo "vreme za spavanje".

Bila je ovo carska zabava!

1 comments:

rada_kon said...

e ovo je sjajna ideja :)))) Kupljeno ;)

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.