Još toga otkrivam ovih dana

Tikvice

17 May 2009

Volim leto, nije mi teško ni da spremam klopu, sve trpim samo kad smo se rešili onog bljuzgavog snega i hladnoće kad joj vreme nije. Danas na meniju mladi krompirići i tikvice.
Znam da Beti ne voli pohovane, to ću spremiti Nikiju, al bacim pogled na net da vidim ima li nešto drugo za nju.Nabasam na recept kod Maslinke. Malo sam ga prepravila jer nisam imala topljivi sir niti šunku, dodavala sam sastojke odokativno, što inače uopšte, ni najmanje ne liči na mene. Nenadano, dobila sam odličnu varijantu projare, Beti se slatko najela, a ja sva srećna. Extra je i kad se ohladi.

Sastojci:
  • 2 tikvice, srednje veličine, izrendati i ostaviti da se ocede (mada se meni čini da to i nije neophodno pošto ti sokovi posle sjednine sastojke i brašno, tako da ću ja sledeći put da pomešam sve, ništa ne treba bacati),
  • Sir, kravlji, nemasni, 200g-300g (recimo, šta sir može da pokvari?)
  • Kajmak, 2 pune kašike
  • 3 jaja
  • 3 šoljice (belog) kukuruznog brašna
  • 2-3 šoljice mekog pšeničnog brašna
  • 1 prašak za pecivo
Sir i kajmak izgnječiti, dodati jaja, bračno i prašak za pecivo, tikvice. Pleh podmazati margarinom, dodati masu i peći na 200-250 stepeni, dok ne porumeni, recimo oko 1/2 sata.

Prijatno.
P.S. Preprevke i dorade dozvoljene, od strane autora i ostalih.

0 comments:

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.