Još toga otkrivam ovih dana

Trešnja

09 May 2009

Žao mi je što nisam slikala tu istu trešnju dok je bila u cvetu. Ova slika napravljena je 3.maja, u našem komšiluku; neverovatno kako brzo, gotovo neprimetno drvo koje se belelo od cveta, preko noći odbaci tu divnu mirišljavu haljinu i samo odjednom primetih da je svo u još zelenim plodovima.
Kako sam bila srećna dok sam deci pokazivala buduće trešnjice, ništa im nije bilo jasno. Beti je samo govorila "jaooo, kako je slatko", a mislim da je htela da kaže: "kako sad odjednom?... i zar trešnje nisu crvene?...". Pitala me samo kad će da ih jede, uskoro valjda, videćemo, jedna od prednosti savremenih foto aparata je što ne moraju datumi da se zapisuju, ili pamte :)

2 comments:

Škrabalica said...

Brzo će. Mi juče jeli :)

Ninočka said...

:) uh, več mi se jede. Ako ne objavim uskoro sliku pune činije voća, biće tu činijica puna koštica.

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.