Još toga otkrivam ovih dana

Vikend, I deo

09 May 2009

Bila sam prilično lenja po pitanju bloga poslednjih 7 dana. Zapravo mi se nije pisalo. Tata je danas ceo dan proveo sa decom, ja sam imala neke obaveze na poslu, #$!(%#$$#"?+*#$"*!!!, baš naklepšeg vikenda zadnjih meseci. Al onda sam se setila kako smo i prošlog vikenda bili napolju i uživali.

Išli smo do "25.maja" (haha kako nepismeno), da bacimo pogled na teniske terene, koliko se to moglo :)









Nije se moglo mnogo toga videti :(

Malo smo se igrali na igralištu...









pa na livadi...
pa smo krenuli na Kalemegdan.











Provod i za decu i za nas, trebalo ih je samo naterati da ostanu budni dok ne stignemo kod Babe i Dede.









grrrr, dok namestim sve sličice gde će koja, propade ova prolećna idila

Još jedan pogled na kesten, priroda je uvek bila neverovatan umetnik.
prim. autora : Tetka izvini, ima da klikćeš do sutra ako hoćeš da vidiš sve sličice lepo :)

2 comments:

Škrabalica said...

jaoo lubenica :D
za propušten vikend ne brini, biće ih još :):):)

Ninočka said...

Tako isto su se i deca obradovala lubenici :)

 
Creative Commons лиценца
Ово дело је лиценцирано под условима лиценцеCreative Commons Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 Србија. Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Serbia License.